středa 29. dubna 2015

Jak jsem se zbavila aftů a citlivých zubů

Vždycky jsem se zuby měla problémy, návštěvy zubaře jsem nesnášela a strach jsem měla už při domlouvání další schůzky. Prostě a jednoduše já a opravy zubů - to nikdy nešlo moc dohromady.
Nedávno jsem si říkala, když už si nedávám šampon na hlavu a myju si vlasy hlínou, zkusím udělat něco i s tím zbytkem. Nejprve následoval vyřazený sprchový gel, který jsem nahradila jak jinak, než vodou. A jednou, když mi došla zubní pasta, jsem se tak zamyslela, zda by nešla vyrobit vlastní, lepší než prodávají v obchodech. Taky se mi tak trochu nechtělo dávat 90 korun za drahé Elemexky a Sensodynky.
Začala jsem pátrat, co vlastně pasty obsahují a jestli to s nimi není v podstatě jak s těmi šampony. Jestli nám třeba více neškodí, než pomáhají.

Zde stručný souhrn mého výcucu:
Stejně tak jako šampón i komerční zubní pasta obsahuje mnoho nežádoucích látek, které není třeba dostávat do těla (např. SLS , přídavná dochucovadla a barviva, parabeny, fluoridy, a další). A jaká to byla náhoda, když jsem narazila na pastu z jílu:

Mocné účinky jílu

Jíl je úžasnou hlavní složkou této zubní pasty, protože je jemný a většinou bez chuti sám o sobě. Má neuvěřitelné léčivé vlastnosti, pokud ho tedy omylem spolknete, nic se neděje (někdy to může být i ku prospěchu).
Existuje řada studií, které dokazují, že jíl výborně odvádí toxiny z těla. Často se používá k léčbě narušených střev nebo žaludku a dokonce umí adsorbovat záření. Toxiny jsou k jílu přitahovány jako magnet, proto je dokáže z těla vyloučit.

Tak jsem se pustila do výroby zubní pasty z bentonitového jílu. Ze začátku to chtělo trochu se s pastou sžít. Samozřejmě nepění a nemělo by se na kartáček zbytečně tlačit. Do pasty lze přidat i kvalitní esenciální oleje, takže docílíte chuti, která se zamlouvá právě vám.

S pastou si čistím zuby už téměř dva měsíce a přibližně po týdnu používání mi zmizely afty i citlivost v zubech a od té doby po aftech ani památky. Už jsem stihla i preventivní prohlídku u zubaře a vše v pořádku.

Pokud by vás recept zajímal, zde je odkaz: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.810057225744822.1073741834.788603117890233&type=3

Máte taky recept na vlastní zubní pastu? Sem s ním ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

Designed ByBlogger Templates